.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشارکت دهیاران،بهورزان و مدیران مدارس در سرشماری نفوس و مسکن
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: اهرم های تشویقی برای دهیاران، بهورزان و مدیران مدارس جهت افزایش ثبت نام اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن در نظر گرفته شد

به گزارش شمال نیوز، بهرام اکبرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای نخستین بار در کشور به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کلیه دهیاران،بهورزان و مدیران مدارس به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی به مردم در جهت افزایش پوشش ثبت نام اینترنتی کلاس‌‌های آموزشی برگزار می‌شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران افزود: فرماندران به عنوان مدیران اجرایی سرشماری شهرستان‌ها از 15 تا 30 شهریورماه سیمنار آموزشی برای هماهنگ شدن در تعاریف و مفاهیم ویژه دهیاران، مدیران مدارس و بهورزان را انجام خواهند داد.

اکبرزاده با بیان اینکه اهرم‌ها تشویقی برای مدیران مدارس، دهیاران و بهورزان در نظر گرفته شده است، افزود:مدیران مدارس از طریق آموزش و ترغیب دانش‌آموزان برای ثبت نام اینترنتی می‌توانند مشارکت والدین را در سرشماری اینترنتی بیشتر کنند.

وی ادامه داد: بهورزان و دهیاران اگر خارج از ساعت اداری نسبت به ثبت نام خانوارها اقدام کنند مبلغی به عنوان تشویقی از طریق اعلام شبکه بهداشت و مدیر اجرایی شهرستان پرداخت خواهد شد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران افزود: با توجه به اینکه سرشماره نفوس و مسکن امسال به صورت اینترنتی انجام می‌شود کد ملی بر اساس سایت ثبت احوال راستی آزمایی می‌شود  و اطلاعات نهایی هر منطقه جغرافیایی به صورت سیستمی با چند بانک اطلاعات مربوط به وزارتخانه‌های مختلف راستی آزمایی می‌شود.

اکبرزاده گفت: از سوم تا 23 مهر سرشماری اینترنتی است و این بدین معنی است که هر فرد به اینترنت دسترسی دارد اطلاعات را وارد سامانه می‌کند و از 24 مهر تا 24 آبان سرشماری حضوری به روال سال‌های گذشته اجرایی می‌شود و در نهایت 3 روز برای خانوارهای غایب در نظر گرفته شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.656 seconds.